BINE AȚI VENIT la cel mai important festival-concurs de preparare tradițională a porcului din România!!!

Ediţia a IX-a a Festivalului-concurs „D’ALE PORCULUI” va avea loc în perioada 3-4 decembrie 2022, în parcarea ERA Shopping Park Oradea, şi va deschide oficial „sezonul” sărbătorilor de iarnă 2022-2023 în România!!!

REGULAMENT

 

Pentru fiecare echipă înscrisă în concurs, organizatorii asigură: zonă de concurs (6X5 m); umbrele-pavilion (6X3 m); 2 mese, 2 laviţe, 2 paleţi; un porc de 100-110 kilograme; pâine (aprox. 15 kg.); acces la apă potabilă şi curent electric; butelii de aragaz (3-4); pubele, saci de gunoi; pahare, farfurii şi tacâmuri de unică folosinţă (aprox. 150); şerveţele.

Fiecare echipă participantă trebuie să îşi asigure: echipament adecvat de lucru: salopete, şorţuri, căşti de păr, mănuşi de unică folosinţă, măşti; ceaune şi suporturi pentru ceaune; instalaţii de gătit (aragaz, reşou, grătar, cuptor) pe gaz, curent sau lemne (fiert/ prăjit); prelungitoare; lemne; oale, cratiţe, ligheane, găleţi (fierbere organe, prăjire jumări, pregătire caltaboşi/ cârnaţi etc.); butuc pentru tăiat, cuţite, bardă, topor, fierăstrău; măcinător de carne, cârnăţar; orez, varză acră, legume (ceapă, usturoi etc) şi condimente; maţe; orice alt instrument sau material necesar.

Echipele pot fi formate din cel mult 6 (şase) persoane, căpitanul de echipă fiind numit dintre acestea!!!

Pentru concursul pălincilor, fiecare echipă trebuie să aibă asupra sa propriul produs (minimum 2X1 litru), neîndeplinirea acestei condiţii presupunând eliminarea imediată din  competiţie!

Vizitatorii vor putea degusta produsele din concurs, pe baza unor tichete puse în vânzare de organizatori! 

(Anterior concursului, la o dată anunţată, va avea loc o şedinţă tehnică. În cadrul acesteia, vor fi trase la sorţi locurile de concurs şi vor fi semnate acordurile de luare la cunoştinţă a reglementărilor legale (sanitar-veterinare, fiscale, PSI etc.) referitoare la buna desfăşurare a evenimentului! Prezenţa la şedinţa tehnică (fizic sau online) este OBLIGATORIE!!!)

 

JURIZARE

 

Juriul este unic şi va fi format din bucătari profesionişti, sub coordonarea Asociaţiei Naţionale a Bucătarilor şi Cofetarilor din Turism (A.N.B.C.T.) România, cărora li se pot adăuga reprezentanţii unor sponsori! 

Toţi membrii juriului vor vizita toate standurile din concurs; ei vor nota inclusiv organizarea şi respectarea regulamentului!!!

Juriul va acorda acorda cel puţin 10 premii/ categorie, după cum urmează:

  • Cea mai bună pălincă
  • Cei mai buni cârnaţi
  • Cei mai buni caltaboşi
  • Cel mai bun toroş/ Cel mai bun produs specific zonei
  • Cel mai bun produs special
  • Premiul de popularitate – cele mai multe tichete
  • Premii speciale
  • Marele premiu (I, II, III)

Atenţie! Toate echipele vor fi jurizate. Condiţia pentru a participa în competiţia pentru oricare dintre premii este, însă, acumularea a minimum 100 de tichete de la vizitatori!). La fel ca şi la ediţiile precedente, punctajul maxim pentru numărul de tichete de masă adunate de la public se va obţine pentru 150 DE TICHETE! Cei care vor aduna mai mult de 150 de tichete vor intra în competiţie (şi) pentru Premiul de popularitate!

În cadrul concursului pentru Marele premiu, nota finală pentru fiecare echipă va fi constituită din media notelor acordate de juriu (50%) şi numărul de tichete de  masă adunate de la public (50%). Ca strategie de „marketing”, echipele pot „angaja” lăutari, pentru a creşte numărul clienţilor, respectiv a numărului de tichete adunate de la vizitatori!!!

 

PARTENERI ȘI SPONSORI












Copyright © 2015 - 2022. Toate drepturile rezervate.
Festivalul-concurs „D’ALE PORCULUI” este marcă înregistrată.
Powered by Virtual Craft®